Du har alltid varit snyggast!

2014



Idag körde jag till Vörå för att desperat köpa Ben & Jerry's caramel sutra. Jag lämnade glassen i vespan och sen umgicks jag med Jannike och pojkarna. Sen när jag väl åker hem i hopp om att glassen inte skulle ha smältat! Så... ja.. är det sås. Är så himla ledsen haha. Fyfan för värman! Smättade in den i frysen och ska snart gå och titta efter min sötnos om den har blivit till glass igen. Imorgon drar jag till Kaitsor och sedan drar jag och Kevin iväg till Vasa på shopping! Hoppas det inte är lika kallt som idag, hörde att det ska vara 4 grader varmt nästa vecka, ouje...
Hade dessutom photoshoot med syrran idag!
 
 
 
 
 



Anonym

Hej, bläddrade i arkivet och såg att du har blivit konfirmerad. Nu bor vi inte i samma land, men hur tyckte du att det var? Menar mest lägret. Ska själv på en veckas läger och ser verkligen inte fram emot det.

Fin blogg :)

Svar: Hej! Om vi bor i olika länder så är det säkert olika! Och jag minns inte så mycket vad jag tyckte om det men skolka gick det påsättochvis inte att göra så jag tyckte att det var jobbigt. Det var tråkiga lektioner och sånt. Men ändå roligt att få umgås med alla vännerna! Det kommer nog att gå bra ska du se! Tack :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?