All I want to do, is die.

2014



Känner mig bara mer och mer sjuk. Idag hade vi provkök, jag, Kevin och Lucas och fick ont i magen av all chokladsås haha. Åh, längtar så mycket tills jag får en vespa, ska bli så skönt att åka iväg vart jag vill, när jag vill. Är verkligen på en tunn tråd bredvid gränsen. Har du någonsin känt att du inte vet vart du ska ta vägen, kanske bara bort. När jag har min ryss så då åker jag mina egna vägar. Imorgon åker jag till Kauhava på uppkörningsprovet med Jååha. Så då sitter troligen körkortet på plats. Blir ju dessutom att stanna efter en timme i skolan också till klockan 16....fifän.
 
 
 



Anonym

När du ska till Kauhava, åker du med moppeläraren eller privat?

Svar: Jag åkte dit igår med moppeläraren + 3 andra :).
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?