Det sociala nätverket

2014



Hej, tänkte bara skriva här att min mobil fungerar ju inte riktigt korrekt så jag kan inte kolla ask, instagram, whatsapp, kik, snapchat eller något liknande.  Jag kan ju förstås kolla via datorn men sånt orkar jag ju inte. Så ville bara att ni skulle veta, ifall jag är helt osocial.
 
Fast ask.fm är endå bara en onödig sida, se bara hur många som blir nedkränkta. Visst, det är roligt att få komplimanger och kanske man har någon beundrare där. Men du vet fan inte vem som sitter bakom skärmen! Kan vara vem som helst när det gäller både det positiva och det negativa. Ni tänker förstås "varför har hon ask.fm om det ändå är en så onödig sida?". Och det vet jag faktiskt inte riktigt, får inte så mycket frågor där heller så, kan ju lika gärna ta bort den. Jag var helt beredd på en massa skit när jag gjorde ett account där, fast jag fick mest komplimanger och sånt. Och några "vridna" frågor har jag väl fått men inte ens en fjärdedel av alla frågor och dessutom tar jag inte åt mig heller så därför har jag nog inte tagit bort sidan.
Nåja, behövde bara få skriva av mig lite... Till er som någon gång skrivit nått elakt på någons sida " dra åt hell, ni vet inte hur det kan såra folk".
 
Sen på tal om haters. Jag vet att det finns en massa flickor som läser en persons ex. blogg bara för att hitta något negativt att bullshit tala om. Och då vill jag bara säga att, har ni inget liv? Hur kan det vara så jvla roligt att få någon att må dåligt över något som personen egentligen gör bra? Ingen är perfekt. Hört de orden förut? Bra, då kan du lära att acceptera dem också. 
Dessutom om du inte gillar personen, varför bry dig så mycket?
 
 
Ha en god natt and delete your ask.fm :)
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?