Kvevlax UF

2014



Hej! Har inte bloggat nu på några dagar, men var på Vörå revyn i fredags och tyckte den var riktigt bra :). Några gånger skrattade jag så mycket så jag halvis föll av stolen, vilken tur att jag var på skratthumör den dagen. Lite synd att de hade många skämt om Oravaisborna, när Jere var därifrån eller han är ju egentligen Härmäbo :). Nåja, han sovde över hos mig och åkte hem dagen efter klockan 15.
Sen så gjorde jag mig i ordning till Kvevlax fest, åkte dit med Johan och Emil och vi kom oss dit klockan 18. Lokalen öppnade klockan 20 så vi hade lite långtråkigt. Haha, frös och satt på vår fina stubbe på fältet. Sen så var vi de första som betalade in oss, fick lysarmband♥hihi. VAr dött där tills 21 tiden, det var faktiskt en riktigt rolig kväll! Fast 00 tiden så blev jag så trött, alltså seriöst, jag gäspade när jag dansade, det gick inte att hålla mig vaken längre, jag ville sova. Sen så hade någon stulit pengar hit och dit så blev ganska lame. Och får inte glömma alla stackarna som stod där ute på trappan och hade betalat taxin dit för en dyr peng och så säger vakterna " ni slipper inte in, det är fullt i lokalen, only 300 slapp in." Så det tycker jag att de borde skrivit på deras facebook sida. Nåja, for till Oravais 00 tiden och somnade ganska snabbt. Sen på dagen åkte jag hem klockan 13. Missade fearfaktor :(. Har bara läst på moppe idag, ska väl skriva kortet denna vecka då :). Maybe baby, helgarna är för korta!
 
 
               
Vill.Ha.Sommar.NU








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?