lets fly

2014



Hej! Nu har jag suttit 7 timmar i sträck och bara hållit på att ändra koder i bloggen. Tro det eller ej, men det är verkligen inte första gången. Har inte fått gjort så mycket, eller det är klart jag har, men har mer än hälften kvar att göra. Ska ännu fixa dropdown, header, typsnitt, färgerna osv. Så får nog offra en hel del fritid. Headern är bara tillfällig. Så det måste bli fotografering någon dag dessutom. Ojoj..
 
Nåja, Jere gullenos har sovit över hos mig hela helgen. Men vi har ändå varit i Oravais på kvällarna. Det tog en halvtimme att köra dit, så iskallt blev det 12 tiden på kvällen när jag skulle köra hem, dessutom med Jere på samma sits. När vi var i Oravais så körde vi runt, mötte poliserna (som vanligt) men bitch please min vespa är i original så fck the police, grillade och åt vid abc och sånt. I lördags så körde jag och Jere också till Vörå och såg på fotbollsmatch och sedan upp till Vörå city. Helt trevlig helg, nu har jag inte sett GG på skitlänge så hejdå!
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?