Nu har det hänt grejjer!

2014



Hej, som ni märker så har jag inte bloggat på några dagar och det beror på att ett fallande träd tog min internetconnection.Yesbox, ett träd har fallit på internet kabeln ( de svarta ledningar uppe i lyktstolparna). Så kabeln låg på marken så har inte kunnat göra någonting alls, usch. Har somnat typ kl 22 varje kväll haha. Sen så har jag varit ut och kört med Jannike en hel del och igår var jag och köpte en vespa! Äntligen, har väntat så länge, köpte en Keeway. Och allting med den funkar riktigt prima. Så imorgon ska den tankas och sedan kör jag och Emelie till Oravais på kvällen. Idag hade vi hejjaklacks möte och det gick praah. Nåja, kemiprov imorgon men veckan har gått snabbt. Är väl skyldig att lägga upp några bilder nu när jag inte bloggat på länge..
 
 
BTW: Är det bara för mig som bloggen ser riktigt konstig ut? Jag tror att det är reklamen som förstör bloggen..








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?