Nykarleby

2014



Mina vardagar brukar bli lite jaa... Efter skolan så kom Jere hit♥Kommer sakna dig älskling, hälsa på mig så mycket du vill♥ Sen på kvällen 20 tiden så skickade Julia till mig, det blev en ändring atm. Så vi for ut och cruisade till Nykarleby, var inte mycket folk där så vi gick till pizzerian "Victoria". Jag brukar tycka att det är den godaste pizzerian i världen men suddenly så smakade det precis som alla andra pizzor. Såså, vi fick inte sitta där inne, vi blev utslängda:(. Haha nej JK. Vi träffade Jakob också där så vi åkte till Jepo och åt vår pizza där istället. Haha sen så åkte vi hem. Imorgon stannar jag bara halva dagen i skolan, sen klockan 12 åker jag till Vasa. Nu så, hejdå HTC, hello Sony. Få se hur dyrt det blir att bygga HTC:n för den är så gott som crap.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?