Poliser och glas-splitter

2014



Hej! Nåja, har konstaterat att jag alltid har haft och kommer alltid att ha otur. Fredagen gick bra, så jag och Jere som satt på Jeres vespa, skulle köra hem till honom från Amigo 23 tiden. Sam cyklade bredvid och ropade "poliserna". Hah, inte trodde ju Jere på det tills vi såg de blinkande sirenerna i bakspegeln, well well då var det bara att stanna. Och som tur så kollade inte polisen papprena, annars skulle det ha gått annorlunda. De tog bara blåstest. Så hohho, tur i oturen? hört förut? Yeah... that's me.
På lördagen så åkte jag, Sam, Kevin och Anton till Nykarleby, åt pizza vid Victorias. Annars så hände det inte mycket förutom att vi satt 4 i en traktor och poliserna kör gatan framför. Så då var det att snabbt hoppa ut!
Kan ju lika bra berätta om oturen idag också, när jag och Jere sitter i hans rum och skjuter med en pistol sånader små kulor. Såklart när jag ska tänka lite som James Bond så.... well, hörde bara när glassplittret lägger sig på golvet. Så jag sköt rakt in i en glaskula, ingen liten sådan heller.. Då var det bara att hämta sopborsten och sopa bort alla glasskärvor, alltså ja... förlåt älskling! x)
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?