Viking Grace kryssningen

2014



Vi startade i onsdags kl.13. Åkte med buss, jag blev förvånad att det bara var åldringar i bussen och det visade sig att vi skulle på dansbandskryssning. Haha jooo. Ingen hade berättat det för mig menmen. Nåja, vi åkte ner till Åbo och steg på båten 20:30. Då gick vi till hytten och sedan var ju jag och Jessika och Victoria tvungna att springa till shopping world center och besöka Victoria's secret! Men nope, jag hittade det ingenstans, fast mamma sa att jag hade gått förbi det 3 ggr, så det visade sig att det bara var en hylla (2 hyllor) med body lotion, body mist, parfymer osv. Men allting var typ slut redan då. Så vi köpte inget utan gick sedan och åt mat. Sen så gick jag runt med Victoria till bollhaven och maskinerna. Haha efter det så gick vi till Vogueclub, där de hade föreställningar och dansuppvisningar. Sen så beställde vi en drink från baren, haha kul när de tror att man är 18 ;). Nåja, vi lyssnade på San Marino och sedan spillde syrran ut syrrans drink så det blev catfight! Godnatten!
 
Dagen därpå så steg vi upp klockan 10 och gick och åt frukost sedan blev det spa. Låg i bubbelpool, var i bastu och örtbastu. Sen så körde vi förbi Åland, Mariehamn. Sen gick vi runt och åt på buffee kl 15. Där fanns en massa! Fiskägg, anka, kött, kyckling, makroner, glass, godis osv. Fick smaka på en massa nya sorter.
Haha jag och syrrorna så spelade på någon "spakmaskin" där man skulle "fiska" upp godis, mjukisdjur, iponer, surfplattor, klockor, smycken med en "järnklohand". Haha. Där slösade jag över 20 € och fick typ inget, bara godis ^^. Sen så shoppade vi loss, nu hade de tagit in en massa till VS så handlade flera body mist/parfymer, mascara, godis i massor och hubba bubbaa.  fick pengar av pappa eftersom han fyllde 50 så därför hade jag råd med allt haha. Dessutom handlade jag 7 grejjer åt älskling, hihih! Och där fanns det världens snyggaste Björn borg skor men priset krossade mitt hopp. Sen var det en massa märken som gucci, guess, björn borg, calvin klein, dior... well, jag minns inga fler, haha! 
Sen var det att åka hem, vi packade, tog en till drink ( alkoholfri) osv. Sen steg vi av i Åbo och körde hemåt. Stannade först i Närpes och åt lite mat och sedan var vi hemma klockan 02:01. ♥
 
Har haft en underbar resa, pratade med en massa nya människor dessutom!
 
 Jag vet att bilderna blir helt konstigt inlagda men det går inte på något annat sätt, och ingen bild är det minsta redigerad, så sorry for that! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?