50 frågor och svar om mig

2014



1. Hur gammal är du om fem år?  20 år och 5 mån till 21
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Var väl Jannike hedå :)
3. Hur ofta gymmar du? Så fort jag får någon med mig, vilket kan vara nån gång i månaden haha.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Fired up, men somnade efter 30 minuter.. sen så brukar jag se serien awkward.
5. Vem ringde du senast? David
6. Vem ringde dig senast? Jonathan
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "me busshållplatsin"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda, men ibland orkar jag inte skriva
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 2 minuter sedan, in the kitchen!
11. Vilken ögonfärg har du? Alla säger olika ; blå,brun,grön,grå osv. Det är ingen som riktigt vet. 
12. När vaknade du i dag? Först kl. 07:30 men somnade om till 08:45 hehe.
13. Vilken är din favoritjulsång? Kanske Last Christmas – Cascada 
14. Vilken är din favoritplats? I famnen på min drömprins eller i ösregnet ♥
15. Vilken plats föredrar du minst? kvarsittning
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en grav och silver text på min gravstens text.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag var fearless. Nejmen kanske monster under sängen.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag stopplade och fastnade med väskan när jag skulle gå ut från bussen, buhu haha!
19. Hur stor är din säng?  120 centimeters.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag krachade den stationära så köpte en bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? mjukisbyxor och en tröja eller shorts och tröja.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? Bara Finland
24. Vilka städer har du bott i? Vörå, nästa år maybe Vasa!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? haha beror på.
26. Är du social? Yes
27. Vilken är din favoritglass? Twister 
28. Vilken är din favoritefterrätt? glass med kolasås
29. Tycker du om kinamat? Njä
30. Tycker du om kaffe? Senast jag smakade på kaffe så var i 6:an haha.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller limsa ^^
32. Sover du på någon särskild sida? Ne, kan sova på alla sidor, men jobbar fortfarande på ryggsidan 
33. Kan du spela poker? Har aldrig provat
34. Tycker du om att mysa/kela? Jajjamensan.
35. Är du en beroendemänniska? Choklad..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo, eller vi brukar inte prata
37. Vill du ha barn? Joo, när jag e 25 kanskee.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, finska och lite franska och japanska haha.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jo, åtminstone 2 gånger
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Godis, limsa och hamburgare haha oh gad. Och kläder!
42. Äger du dyrbara smycken? - Nånej, brukar int använda smycken.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Brandy & herr morris ♥
44. Kan du rulla med tungan? Whut?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min gullunge Sam!
46. Sover du med gosedjur? Har en pupujussi som är Jeres så den brukar ligga bredvid mig, brukar sova med katten! Hatar att sova själv.
47. Vad har du för ringsignal? Har glömt, för har alltid mobilen på vibration.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, min lejonkungentröja som aldrig får slängas!.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt London påslakan.
50. Singel eller upptagen? komplicerat..
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?