Gratulerar min älskling! ♥

2014



Grattis till min underbara sötnos Jere som blev 16 år igåår ♥ I present så gav jag 8 pack Sandels öl, nyckelring,ett diplom för världens bästa pojkvän, massagekort, över 1 kg godis, foto ram med åss inuti, pilotglasögon osv.
Hade inte så mycket pengar så fixade ihop det mesta själv! Hehe. Nåja, var till Vasa efter skolan och därefter till Jeres så har inte hunnit blogga,. Men själv så kom jag hem med en jacka, mjukisbyxor, tandborste, skor osv. Så fick mig ganska bra stuff. Ikväll blir det fest, men det regnar så tar inte vespan till Oraais utan the caar. Och nu ska jag äta morsdagsmidda som egentligen är på söndag! Kom ihåg att överraska era morsor! Nåja, hadetgött, vi hörs på söndag eller måndag! Sen så kom ju Kevin också hem, oh gad jag fick nutella, tuggummin, tändare och blåa RAY BAN pilotglasögon! Holy macaroni, är evigt tacksam<3<3<3<3.
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?