Matteprov imrn...

2014



Shit! Jag brukar vanligtvis inte få några kommentarer, kanske en eller två ibland. Och nu när jag loggade in så hade jag fått 12! En massa kommentarer på inlägget jag skrev om "mobbning". Tusen tack för fina kommentarer hörni!  Kanske blir flera såna om ett tag. Nåja, har varit som vanligt hos Jeres hela helgen.  I onsdags så var vi i Vörå och det blev inge Vasa. På kvällen sovde Jere över hos mig. I torsdags var det 1 maj och vi slöade oss mest och på kvällen 22 tiden körde vi till Oravais för att köpa choklad. hahah. Nåja, helgen har varit helt okej. På torsdag fyller min tötis och har redan skaffat 3 presenter utav 12. höhöh. Idag var det slöö, fick brev från YA och nu är det dags för inträdesförhör! Nästa vecka.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?