Waiting for the sun to shine

2014



 
Lite uppdatering! Hmm om helgen, var ska jag börja... ingenstans tror jag. Helgen har varit det hemskaste och jag hoppas att jag aldrig behöver uppleva samma sak nåmer! Förkyld är jag också efter att ha cyklat till Oravais hamnen (lavan) och plockat upp ölburkar och glassplitter osv. Fast igår så var Jere hit och hjälpte mig att laga ett par hörlurar och fixa sladdar, sen så satt vi upp sent och pratade om helt crazy saker som ingen annan skulle förstå. Nåja, ska försöka hitta ett sätt att kunna blogga på helgerna också, det går inte så bra via mobilen men ska försöka. Vädret är inte bättre, så har menat ändra bloggen och headern ännu men måste först ut och fotografera och det gör jag nog när solen börjat skina.
 
Idag är det morsdag! Grattis alla morsor på jorden och i himlen! Ska gå till mormor nu och ge en present till henne, så vi hörs! Sen imorgon så har vi finska prov så det blir väl provläsning ikväll.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?