Bästa fredagen på länge!

2014



Fredagen (igår): kl 11 var jag vid Artistica i Vasa och mina toppar klipptes och klippte upp det. Det blektes en massa slingor i håret och sedan lades det i en askblond nyans. Sen fick jag mitt hår lockat. Allt på 40 € KATCHING! Tack syster för att du gjorde mig SKITNÖJD! ♥
Sen så shoppade jag mig 3 tröjor och godis och kvart före 18 så sprang jag och Alexander till Gloria. Haha de brukar ha dörrarna stängt till bion men filmen hade börjat redan och dörrarna var olåsta, så vi hade inte behövt betala hah! Men vi hade köpt biljetterna på förhand. Vi såg The hunger games mockingjay part 1. Den var jätte bra, rekommenderar att ni ska se den men se till att se de två tidigare hunger games filmerna först ;). Sen åkte vi till Alexanders. Haha jag höll på vissla som en härmskrika hela kvällen men fick aldrig till det och i butiken så stod vi i varsin ända av rummen och signalerade till varandra, HAHAH jag undrar vad folket tänkte.
 
Idag så har jag gjort läxor medan Alexander har varit i skolan. Ja just det, igår kväll så masserade Alexander mig och vi råkade somna och vaknade klockan 01:30, jag hade somnat med en stickadtröja så jag trodde jag skulle dö hur varmt jag hade. Imorgon åker jag hem och Alexander till Schweiz :(.
 
 
 
Båda tröjorna från Gina tricot, den rosa är mer beige färgad irl och zebra tröjan har öppna axlar. REA♥
 H&M 10 € men det var ett hål i sidan så fick den för 7 €  (y)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?