Internatslivet

2014



Man längtar att få sluta skolan, att få gå "hem". Men man bor på internat och får göra det bästa av vad som finns här. Sitta i sängen och prata med sin rumskompis hela kvällen, eller sitta vid datorn. Man orkar inte laga mat och man har glömt någon ingrediens. Det blir att äta godis hela dagarna. Diska, städa regelbundet bör man, annars dör man av lukten. Sakna sina nära och kära. Packa upp saker och packa ner saker 4 gånger i veckan. Sena nätter, tidiga morgonar. Mycket läxor, lite fritid. No privacy at all. Men tur har jag som bor med min bästvän, vi får liksom allt det dåliga fixat för det mesta. Men andra som inte gör det, JAG TÄNKER PÅ ER<3. Hahah, dagens inre tankar (y).
 
Mest av allt så saknar jag min katt, haha!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?