Awkward

2014



 
Steg nyss upp, kommer sova bort hela höstlovet helt klart. Sitter och lyssnar på musik nu och fryser smått, Alexander är ännu i skolan men han borde komma vilken minut som helst. Jag ser att min statistik har gått upp dubbelt så mycket, tack för det!♥ Det är såå mycket roligare att blogga när det faktsikt är folk som läser.
 
Ikväll åker jag hem till Vörå, måste fixa något med fotonen på datorn och lägga dem till en cd eller minnepinne för min dator kommer crasha vilken minut som helst,haha.
 
Jag har ju sett säsong 1 och 2 av awkward, eftersom de fanns på swefilmer. Och det börjar snart bli ett år sedan jag såg dem. Och jag vet inte riktigt vilken serie jag ska titta på så jag tror jag fortsätter på awkward. Hittade en sida som man kunde ladda ner från (fråga om ni vill veta) fast det är utan text. Det finns ännu en säsong 3 och 4 så Alexander laddade ner det till mig eftersom det inte funkade för mig. Så nu har jag något att syselsätta mig med över höstlovet. 
 
Aww! Jag har ju inte hunnit äta frukost ännu, Alexander kom hem nu och han har gjort frukost till mig! ♥
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?