Byebye awkward

2014



Börjar känna mig mer och mer som en sjukling. Vill inte bli sjuk nu, senare, men inte nu. Dessutom har vi gymnastik imorgon, men får ta det lungt. Nåja, jag har bara tagit det lungt idag och tittat på awkward. Så nu måste jag vänta tills imorgon då s04E16 kommer ut, om det nu finns att ladda ner någonstans ifrån. Måste in till staden och köpa mig en ny mattebok, för vi har redan på 3 veckor räknat ut SIGMA 1. Men nu ska jag börja packa skolväskan, borsta tänderna och fläta håret tills imorgon. Men vill ju börja sen en ny serie, funderar på desperate housewife's eller one three hill, några tips? :)
 
 
 



Kusinvitamin <3

2 broke girls är bra! Säsong 1 och 2 finns på swefilmer :)

Svar: Joo har sett säsong 1 eller några avsnitt av de! :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?