DennisM, alla flickors inspiration.

2014



Jag sitter och söker inspiration till bloggen när jag kommer till Dennism.se (Dennis, 24 år, från Bosnia, bor nu i Stockholm, designer) Jag har inte följt hans blogg eller hört destu mer om honom än att han ordnar olika tävlingar. Men nu när jag tittade in så såg jag att han var mycket mer...
 
Jag har tittat runt lite hos hans blogg och i mina ögon så verkar han vara en förebild som kommer att hjälpa allihopa rätt genom livet, spec. tjejer. Han skriver ex. om dagens hälsotips som jag tror att många, (typ jag) lockas av.  Det kan vara svårt att komma på tips varenda dag att skriva ut men för Dennis verkar det fungera. Men det är något som gör att man vill börja följa bloggen.
 
Några av hans kategorier i bloggen är: självförtroende, inspiration, hiss/diss, skvaller, skönhetstips, tävlingar, recept, outfits, läsarhjälpen osv. 
 
Ta en titt in på hans blogg www.Dennism.se
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?