Höstlov!

2014



Hej! Var upp till halv 3 igår natt och övade på matteprov haha. Övade i 4 timmar. Och idag skrev vi matteprovet och jag och my buddy satt och skrev i två timmar,haha! Men läraren checkade igenom det och kunde lova mig g2!! Jag har aldrig fått högre än N1 i närvårdarproven så tänker satsa på combi nu! Finska kommer ju gå som det vill men..
Slutade klockan 11 eftersom jag skrev så länge haha! Så Alexander hjälpte mig att packa sen körde han mig till busshållplatsen och hjälpte mig med mina 6 väskor haha! Har höstlov jag nu, en vecka! Och ikväll så far jag till Kimo och sen ut till Oravais en sväng!
 
Igår så var jag också och åt till Pikku quattro med älskling och sedan gick jag via några butiker och fick hem några plagg och produkter. Har varit helt utan mat denhär veckan så handlade ett x antal påsar nudlar också haha!
 
GINA TRICOT 9,98 € norm. 19,90€
 
Älskar den här, från GINA TRICOT 19,90 €
 
Minns inte riktigt, runt 10€ kanske..
 
Jag köpte dessa från city market i Stenhaga. Tycker att sunsilks oil spray för torrt hår är super bra! Bara att spraya på topparna och det luktar gott! Det kostade bara 2€! Sen så köpte jag en stor tvålflaska "family fresh" för kroppen, den luktar hallonlimsa! Typ som mumin limsa,haha!♥ Och timotei shampoo och balsam, luktar i min näsa som toffee och de innehåller inga parabener som är dåliga kemikalier. Se "underkastelsen" så lär du dig. ;)
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?