Mitt beroende

2014



Kan ju inte riktigt klaga, för håret mår ju bra. Men flaskan tar ju snart slut, men 2€ är ju inte hela världen. Fast håret börjar ju se smutsigt ut, fast det finns ju torrshampoo.
 
 
Varje gång jag sitter och ser på film, varje gång jag åker bil, när jag annars inte har något vettigt för mig. Det är då jag tar fram min tangleteezer, för jag vet att det är en dyrare borste och jag tror på att håret blir bra av det fast det bara är plast piggar. Inget märkvärdigt. Jag känner hur torrt det är i topparna och hela håret egentligen. Så jag tar min sunsilk spray och sprayar i topparna och i princip hela håret, förutom hårbottnen! Sen kammar jag igenom det, och det blir så mycket lenare och känns friskt och bra och inte lika torrt och slitet som innan. Så jag har sprayar och kammar och försöker få det riktigt perfekt! 
Och ja, nu är det som ett litet beroende för mig, kan inte låta bli.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?