Sjuk här hej

2014



Hej vill inte lägga ut något förrän jag vet säkert, men jag tror det är någonting im itt internatsrum som gör att jag tydligen mittiallt spyr och har sån huvudvärk så det verker i hela pannan. Ex.mögel. Så jag har ingen lust att bo där så jag bor hos Alexanders nu ett tag. Men kommer hamna att stiga upp klockan 6 på mornarna om jag ska bo här och som ni kanske vet, jag är ingen morgon människa. Nåja, men jag skippade skolan i tisdags och har haft svårt med ätandet och så har jag ont i halsen. Men det börjar bli bättre nu!
 
Det är många som är sjuka och förkylda här runt omkring skulle jag tro. Sen så har jag engelskaprov på fredag, vilket betyder att jag borde börja läsa. Men är så noga med att hinna sova 8 timmar per natt så hinner inte med bloggandet om det ska fortsätta så. :/ Men ikväll gjorde jag ett undantag! 
 
Imorgon läser jag nog bara på prov, ha det bra godnatt!
 
Jag som laddade fullt för internatet :/








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?