Spenderat dagen med världens bästa syster

2014



Gokväll! Någon som såg det stora vackra norrskenet igårkväll? Jag satt och tittade på det hela vägen hem från Vasa. Har aldrig sett ett sånt förut. Nåja, vaknade kl.13 som vanligt, och har spenderat tid med min lillasyster Victoria hela dagen. Jag har lekt med henne och vi har räfsat hos mormor. Ikväll så åker jag till Kimo och träffar några kompisar där på en kaffe.
 
Imorgon så kommer Alexander hit och då på kvällen så ska vi åka till en simhall och simma med Vicki. Sen på fredag så ska vi till Petalax och jag kommer stanna där hela helgen! Vad ska ni göra ihelg?
 
 
 PS: har ändrat profilbild i bloggen och en massa saker som har krånglat, nu borde inget se knasigt ut mera! :)
 



Va fin blogg :)
ha en bra dag, kram :)

Svar: Tack, detsamma! :) Kram
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?