Nu vill jag inte drömma om dig mera. Så jag köpte en drömfångare!

2014



Alltså nu är jag faktiskt lite ledsen... jag har ju spräckt min htc mobil så den har jag lämnat in på service. Så nu har jag min gamla sony xperia go. Och internet har inte funkat på den så jag var tvungen att radera allting och börja om. Så har varit utan internet i några dagar. Och jag har längtat efter att få blogga om villaavslutningen och lägga upp alla bilder men det kan jag ju inte, den är ju på service! :'(
 
Så jag får vänta med det inlägget, men jag och Alexander var med familjen och för er som funderar på vem som hade kört i diket i Tuckor, så... yep that's me. Oturen är igång igen. Men ni får veta mer om det om någon vecka.
 
Dagarna bara flyger förbi! Hinner inte med, Haha men har haft roligt på internatet. Bara några dagar kvar nu tills man blir sweet 16! ♥ Fast nästa vecka så blir en tent vecka = prov vecka. Har t.o.m tent på min födelsedag.
Idag har jag gått runt i VAsa på torget, där har de sålt en massa saker. Så har köpt en huppar och dream catcher. Jag blev kär i en vargdrömfångare och stod säkert en halvtimme och hade beslutsångest. Det slutade med att Alexander drog iväg mig till bilen :'(. Jag saknar den mimimimi<3. 
 
Nu är jag i Petalax och vi ska snart se på "the other woman", har längtat efter den på swefilmer, men nuu! Vi ska äta MOTHER FCKING SKITTLES! Tacktacktack Alexanders bror!! Sen så trycker vi väl i oss polly, pringles, chips, dipp osv osv. Ha en skön fredagskväll!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?