15 bekännelser om mig

2015



  1. Jag har fobi för ormar.
  2. Om du tänker skrämma mig så skriker jag högre när jag är beredd på det.
  3. Jag gillar fortfarande inte rosa och rött.
  4. Jag har otroligt svår att bli brun när jag solar.
  5. Jag vill flytta till Sundom om några år.
  6. Jag gillar inte bacon och kebab.
  7. Om jag inte hade sluppit in till Närvårdare så ville jag bli kosmetolog.
  8. Jag ÄLSKAR att dansa hip hop.
  9. Jag missbrukar polly godis.
  10. Jag använder inte smycken, det är för jobbigt.
  11. Jag vill bli författare.
  12. Jag har haft ätstörningar från 2:an i lågstadiet till 8:an, men de finns ännu lite kvar i mig.
  13. Min framtida bil måste vara blå.
  14. Om jag får en dotter skall hon heta Aurora, som min favorit prinsessa som liten (törnrosa)♥
  15. Jag läser inte någon jag inte känners blogg








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?