Julklappar till HONOM del 2

2015



 
Fick kommentarer om att det önskas en DEL 2 Julklappar till honom, så varsågoda. Vill ni veta vad som är riktigt konstigt...här sitter jag och kommer på en massa killjulklappar som ni kan köpa åt era nära och kära och jag vet inte ens vad jag ska ge till Alexander, haha. Jag vill ge honom något riktigt bra, något som han kommer bli riktigt glad över. Det är väldigt svårt för han behöver egentligen ingenting, vi talade för någon dag sedan och då gav han tips på vad han vill ha. Men jag vill inte ge honom något som han vet om, ALLT ska vara en överraskning. Om ni fortfarande inte vet vad ni ska köpa så köp nu förf*n en deoderant! :D
 
Nåja, nu tipsar jag om after shave rakvatten, deoderant, hårvax, munskölj, shower gel, armband, armbandsklocka, en proffsigare datormus och en julig chokladask. Om det är till er pojkvän så kan ni ju också ge en fotoram med en bild på er två i. :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?