Lace it up

2015



 Tröja: Bikbok / Jeans:Gina Tricot
 
Bjuder på lite bilder nu när snön äntligen har vågat sig fram! Det är ju bara ett lätt lager med snö men alltid något. Idag kommer mommo hit och vi ska äta julskinka efter det så gör jag väl som jag har gjort hela jullovet, nämligen att titta på 90210. Nu är Alexander påväg hem från Himos och jag är jätte glad för det! Jag har drömt om honom varje natt sedan han åkte, vilket är lite konstigt.. Nåja, vi kommer inte att fira jul tillsammans vilket suger något otroligt eftersom jag har längtat i ett halvår på att få fira jul med honom men nu blev det inte så för att han har andra planer. Vi får träffas dagen efter istället, och nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker till Sverige!! MEN... det är bara 1 dag kvar tills jag färgar håret, hoppas att färgen passar mig!
Missa inte tomten imorgon!



Eleonora Adriana ♥

http://eleonoraadriana.blogg.se/

Fint :)

Svar: Tack :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?