Ny mobil, supernöjd!

2015



 
 
Haha oj vet ni. Jag har varit till Gigantti 3 gånger och två gånger var det stängt och den sista gången så var mobilen slut. Jag var tillslut tvungen att beställa en från Elisas hemsida och där fick jag den för 579 € tror jag att det var, det var alltså 80 € billigare än normalpriset eftersom det tydligen var dagserbjudande! Wiho för mig! Ser ni vad det är för någon mobil då? Det är ju en Iphone 6. Jag har aldrig haft iphone förut så det ska bli kul att testa, jag är jätte glad och nöjd över att jag köpte den så nu på lördag så ska jag in till Gigantti (om de inte har stäng ännu en gång) och fixa ett mindre sim-kort så att jag kan börja använda den! Jag har smygit in en några meningar i bloggen om att jag skulle köpa någonting dyrt och det var just denna, hihi.
 
Hörni, jag vill bara tipsa om att jag säljer massor med kläder (tröjor, byxor och skor) via en facebook loppissida, så om det går att trycka på länken så länkar jag här...KLICKA HÄR.
Kläderna är i storlek XS och S. Priserna är runt 2-5 € om jag minns rätt så in och fynda! Jag ska till Vasa och Petalax i helgen så! :)
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?