Nytt: efterlängtade saker

2015






Idag har jag fått sålt en tröja och köpt en tröja. Tröjan jag köpte så har dessa snygga snören och jag har länge velat ha den, nu är den äntligen min. Nu börjar det bli 1-2 månader sedan jag beställde håroljor från ginos.se, men vet ni, det har varit sån strul med att få det skickat till Finland och vi var tvungna att betala 12€ frakt, så det sög. Ginos.se så har billiga produkter men det var nästan inte värt det, kommer inte att beställa därifrån igen. Jag blev ju tipsad om denna true soft argan oil av Maria Nila här i bloggen och den är helt amazing! Den doftar skittles godis!

 Vad tycker ni annars om kvalitén på bilderna, de är tagna med min nya iphone 6. På tal om min nya mobil! Idag några timmar efter att jag startade igång den med nytt simkort och allt så råkade jag såklart tappa den i golvet bredvid en tröskel från 1 meters höjd. Jag var helt säker på att den hade spruckit, men vet ni, inte en enda skråma! Jag är typ överlycklig nu haha men ett skal och skydd ska jag försöka få tag i så snabbt som möjligt.



Maria

http://mariasmemoarer.com

Verkar ju vara väldigt bra kamera på iPhonen :) Och hårolja som doftar skittles låter ju för bra för att vara sant! :D

Svar: Ja jag tyckte faktiskt om kvaliten :D. Jadu det är 100% sant i min näsa! :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?