Paket från Rapunzel of Sweden

2015



 
 
 

 
 
 
 Äntligen så kom sakerna från Rapunzel of Sweden som jag hade beställt för några veckor sedan. Ni ser ju vad som finns på bilderna och om ni undrar över hårbandet med en ängel på så var det väldigt dyrt, det kostade ca 12 € men det var för ett gott syfte, nämligen cancer. På den senaste tiden så har flera människor dött i cancer här i Österbotten, både unga och gamla och man vill ju stöda detta på något sätt, så därför köpte jag den. Jag använde rabattkoden som jag fick från GALAN2015 och den gav mig 20€ rabatt, hur super är inte det? Rapunzel of Sweden säljer mest löshår men jag inget behov av sånt så det fick bli detta istället. :)
 



Jag använde också den rabattkoden för att bl.a. köpa julkappar och en sak till mig själv :) Hoppas bara att det hinner fram i tid, men det borde det ju nu när strejken är över, tycker man... Beställde du också mitt under strejken, och var det orsaken till att det tog så länge?

Svar: Vad kul. Ja, jag antar det eftersom det tog ca 3 veckor. Men jag visste inte ens att det var strejk, haha :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?