Victorias 10-års självständighetsdag

2015



 
 
 
Söt Alexander hehe
 
Hej på er! Idag fyller min lillasyster Victoria 10 år! Tiden går alldeles för snabbt som vanligt men nu är jag så van med att tänka så så jag orkar knappt tänka på det mera, haha. Det har varit släktkalas hos oss så vi har ätit marängtårta och annat gott. Jag har dessutom fått en försenad present av min faster, presenten innehöll några riktigt snygga glas. Ni har väl inte missat att det är Finlands självständighetsdag idag, jag tror dessutom att slottsbalen sänds i tv nu. 
 
I en flik här brevid bloggen så har jag upp Kissies blogg, och hon har en julkalender. Hon lägger upp en youtube video varje dag där hon lottar ut superduper coola vinster såsom goodiebags, presentkort, proukter, kläder osv. Idag lottar hon ut ett presentkort från Madlady med en summa på 2500 kr alltså ca 250 €, det är nästan sjukt tycker jag. Tänk så många skor/klänningar man kan köpa. MadLady säljer ju massor med olika saker, titta in HÄR
 
Kissie lottar dessutom ut vinsten dagen efter! :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?