Barnvaktshelg i Petalax

2015



Fredagen: Igår så steg jag upp klockan 5 på morgonen och slutade 13 på dagen. Halv 15 på dagen så skulle jag ta bussen till Vasa men den stannade inte fast jag vinkade så mamma skjutsade mig till centrum i hopp om att jag skulle hinna ifatt bussen men det gjorde jag inte. Så jag såg en liten minibuss och som tur så gick den till Vasa! Så jag slapp dit iallafall. Sen gick jag till Lucas och åt lite kinamat och sedan skjutsade han mig till Alexanders. Och hos Alexanders var Miira, Alexanders brorsdotter. Så jag lekte med henne då på kvällen och sen var jag med Alexander, Lucas och Robert en sväng till ABC och köpte proteinbars♥ Sen så sminkade ju jag och Mira Alexander också ;).
 
 
Lördag(idag): Alexanders och hans bror for iväg på brandövning. Så Miira väckte mig halv 10 så då steg jag upp och åt gröt med Miira. Sen har vi tittat på två barbiefilmer och en monster high film. Vi har också byggt med modelera och gjort glittertatueringar.  Jag har inte hunnit umgåtts med Alexander just någonting så jag ska nog föreslå att vi avbryter kvällens planer så vi hinner umgås.
Dessa dagar så är det flera plus grader och solen har skinit starkt, så det gillar vi! 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?