En sorglig vecka som jag inte vill tänka tillbaka till

2015



Hej på er! Nu har febern gått bort och förkylningen är nästan borta. Det har varit en sorglig vecka som jag egentligen inte vill tänka tillbaka till. Nu ska ni få läsa om min vecka redan från starten!
 
Måndag: Detta var min lediga dag! Jag och Alexander vaknade i mitt rum förkylda, och jag skulle åka till Artistica i Vasa och klippa + hårfärgning. Vi var jobbigt förkylda och trötta så jag tog en panadol, men den slutade verka sen när klippandet var igång. På kvällen hade jag nästan för hög feber för att åka till dagis dagen efter.
 
Tisdag: Det var pulkdag på dagis tillsammans med lillasidan så då umgicks jag mycket med Sami också. Jag var jätte hes i rösten och kunde knappt prata men ville så gärna vara där. När jag kom hem så hade jag 39 graders feber, så det blev att stanna hemma på onsdag. Hade en svår natt, jag bara frös och frös och frös.
 
Onsdag: Jag var fortfarande jätte sjuk, jag hahde 39 på morgonen och låg i sängen hela dagen. Oj, jag glömde berätta att jag sovde i lilsyrrans rum för det är en del av vardagsrummet utan dörr och riktiga väggar och det är dessutom bredvid kakelugnen ^^. Så där är det varmt ja (y). Kollade senaste PLL och jag dog nästan. Natten här så var den värsta någonsin!  Febern steg upp till 40 grader, mina händer var varma som elden och mitt ansikte rök det nästan från. Jag vaknade cirka 10 gånger under denna natt och drack flera glas vatten under natten.
 
Torsdag: Hade ännu lite feber på morgonen, men det hålldes på 38 väldigt länge. Jag åt fullt med glass och sånt, och tittade på tv hela dagen. Den dagen var jag ledsen när det var den sista praktik veckan på dagis och jag älskade att vara på den plats jag var på. Alla barnen var så underbara och personalen var så trevlig! Jag kommer att vare sej jag får det eller ej gå tillbaka och vara de tre dagar jag missat på dagis, i maj! Det får fast bli på sommarlovet, men de ska fullgöras! 
 
Fredag: Jag hämtade mina saker från dagiset, tog en hejdå&vi ses kram av barnen, gav en blomma till min handledare som tack för skjutsen vissa dagar och allt annat, jag kunde inte ha fått en bättre handledare!♥
Jag var ännu så hes i rösten så jag kunde inte stanna men febern var helt borta. Sen så tog jag ett farväl av Sami också som jag har blivit så bra vän med! 
 
Lördag: Det är idag det då, ingenting står på schemat idag. Saknar barnen är det enda som pågår i mitt huvud, de blev som omtänksamma vänner för en :'( Snyft snyft, ska väl bara se någon film med Alexander ikväll och sedan gå och sova. Det känns som jordens undergång nu när skolan väntar efter sportlovet...
 
 Jag la i en askblondnyans och färgade roten men jag vet inte riktigt vad som hände med nyansen för jag ser den inte, haha.
 
Snön börjar försvinna, det står bara +2 grader på mätaren dessa dar
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?