Glad vĂ€ndag 💟

2015



Hade en oförglömligt rolig och underbar kvÀll igÄr, jag Äkte nog iallafall till Petalax ungdomsdans haha. TrÀffade sÄ mÄnga vÀnner som man inte sett pÄlÀnge och kÀnslan av att fÄ se att dom ocksÄ hade saknat mig sÄ var underbar! Jag kom dit med min kusin Josefine, Sami och hendry. Haha jag och Sami Àr pÄ samma praktikplats sÄ vi Àr lite som bros. Sedan kom Alexander och han togs emot med öppna armar och jag kunde inte slÀppa taget haha. Men jag tog ett hejdÄ till vÀnnerna och sen Äkte vi hem till Alexanders och somnade direkt.

Vi har precis stigit upp och Ă€tit frukost. Jag hade före inte Ă€tit nĂ„got pĂ„ över 20 timmar sĂ„ jag var rent ut sagt utsvulten. Nu sĂ„ ligger vi bara i sĂ€ngen och myser lite medan jag bloggar och tĂ€nker ta en atm bild vad jag fick i alla hjĂ€rtans dag present av A och selfie hah. Älskar hörlurarna och SKITTLES!!💝










Hoppas du hade en bra alla hjÀrtans dag :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?