Har gått upp 5 kg

2015



Idag har det varit blankhalt på vägarna, dessutom har graderna lugit på +6 grader. Jag slutade klockan 14 så då åt jag och mamma tortilla och sedan gjorde vi fruktsallad med vaniljvisp♥. Nu klockan 18 så ska jag skriva hälsolära prov på distans så om någon försöker att få tag i mig så kommer jag nog ha telefonen på tyst. Idag märkte jag också att jag har gått upp 5 kilo i vikt! Alltså vah, vad händer? Jag har stått på samma vikt sedan åk.7, kanske bara gått upp 1 kilo.Och nu helt plötsligt, jag äter samma som jag alltid har gjort, det enda annorlunda som jag har gjort är att träna lite men jag tycker inte att jag skulle ha kunnat gå upp 5 kg på några dagar p.g.a. muskler?? Nåjaa men hmm, vad mer kan jag säga? Då avslutar jag med att jag trivs superduper bra på min praktikplats, skulle kunna arbeta där resten av mitt liv! :)
 
I hela mitt liv så har jag varit underviktig så att se när jag staplar upp till normalvikt är hemskt.

 
 
 
 



Anonym

Tror det kan ha med åldern att göra, är i samma ålder som dej och jag har också gått upp lite. :)
we're beautiful anyway ;) :)

Svar: ja jag hoppas det, yes we are! ;)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?