I want proteinbars!!!

2015



Denna vecka har jag gymmat med min kusin Josefine. Och efter 2 och en halv timmes gympass med många pratpauser(haha) så började jag bli jätte snål på proteinbars, jag har varit snål på det varje dag sedan dess. Så jag kommer nog köpa en del såna. Jag ska nog passa på att gymma när jag ändå bor i Vörå för tillfället. 
 
Imorgon blir det väckning klockan 5 på natten/morgonen, för jag blir hämtad 5:45 av min handledare. Så det blir en tidig fredag på dagis men när jag slutar klockan 13 så ska jag ta nästa buss till Vasa och fråga Lucas var fitnesstukku butiken ligger och sen sitta på med honom till Petalax.  
 
Nu är det så att vår lilla kissemisse e sjuk och jag har sökt runt på symptomen och det blir nog ett samtal till veterinären annars finns chansen att döden tar henne. :'(
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?