Mina Victoria's secret bodymists & bodylotions

2015



Hej! Jag tänkte nu göra ett inlägg om alla mina VS bodymists och bodylotions. Anledningen till att jag gör det så är för er skull. Jag kommer att beskriva dofterna av alla dessa så att ni har lättare ifall ni funderar över att köpa någon. Jag kommer också att betygsätta dofterna från 1-5 hjärtan.
 
 
Pure Seduction- Den luktar lite plommon och melon men en söt och härlig doft! ♥♥♥♥4/5
 
Sheer Love- Den luktar rosor och blommor. En ljuvlig doft som passar den finaste dam! ♥♥♥♥♥5/5
 
Secret Charm- Den luktar lyxig och fräsch, doften är underbar med jasmin blomman. ♥♥♥♥4/5
 
Strawberries and Champagne- Den luktar mycket champagne och kanske inte faller unga tjejer i lukten, den doftar mera vuxet. Någon söt blomma gömmer sig också i den (men jag håller den kär för jag fick den av Alexander) ♥♥♥3/5
 
Mango Temptation- Den luktar otroligt sött och mango! Doften är söt,söt,söt. ♥♥♥♥4/5
 
Amber Romance- Den luktar mer av vanilj och toffee men med någon blomma tillsatt.  ♥♥♥♥4/5
 
Love Spell-  Den luktar som persika och körsbärsblomma, doften för ungdomen! (när jag först luktade på den så tyckte jag att den luktade läsk) ♥♥♥♥♥5/5
 
 
 LOVE SPELL och SHEER LOVE är mina favoriter, man känner sig fräch av båda två. Men för ett tag sedan hade jag pure seduction som favorit, så det ändras hela tiden mellan dofterna ska ni veta. Alla gillar olika dofter- för vi är alla olika så ni ska nog dofta på testers om ni får chansen före. 
 
Bodylotion med samma namn som bodymistsen så har samma doft men bodymistsen luktar sötare.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?