Beställt hem!

2015



Min älskling Emelie så hade hittat en sida som heter parfym.fi / parfym.se, och där fanns det parfymer,hårprodukter, hudprodukter och make-up för EXTREMT BILLIGA PRISER. Så hon hade beställt därifrån och det var en pålitlig sida. Så jag provade att beställa därifrån och det tog ca 11 dagar att få det, när det stod att det skulle ta 2-4 dagar. Men nu kom det fram iallafall.  
 
Macadamia deep repair masque"djup reparerande hårinpackning" 28,95 €/ 249 kr
Min syster har denna fast 250 ml, och jag beställde 500 ml. För att jag har hört otroligt mycket positivt om den och att slitet hår blir som nytt igen, men jag återkommer med recensioner.
 
 (Info om produkten från eleven.se som också säljer denna för dyrare pris)
Efter att du schamponerat och handdukstorkat håret, ta en liten mängd Macadamia Deep Repair Masque i ena handen. Gnid sedan handflatorna mot varandra och fördela produkten jämnt över det fuktiga håret. För bästa resultat och finfördelning, kamma igenom håret med en gles-tandad kam. Låt masken verka i 5-10 minuter så att produkten får jobba på varje hårstrå. Ingen värme behövs för att påskynda processen.

Skölj sedan ur håret noga med varmt vatten och styla som vanligt. Macadamia Deep Repair Masque är en intensivt återfuktande hårbehandling och bör inte användas mer än två gånger i veckan för absolut bästa resultat.

 

Victorias secret bodymist Mango temptation 11,95 €/99 kr

Luktar sött och mango, gött!

 









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?