Dessa 3 dagar

2015



Torsdag: Var till klockan 17:00 på dagis och sedan på kvällen fick jag besök av saknade Julia♥ Vi satt och pratade i två timmar. Sen på kvällen gjorde jag läxor.
 
Fredag: Jag åkte med buss till skolan i Vasa för att skriva yrkesprovsplan. De var sagt att det skulle ta från 9-15 men jag fick klart det på mindre än en timme och fick den godkänd. Sen var det jätte roligt att träffa alla i klassen! Jag satt på med Emma in till Vasa- jag har nog saknat henne mest av alla♥. Sen gick jag runt i centrum och träffade Filip som sällskap. Alexander kom efter mig och gav mig ett paket från ebay! Det var ett telefonskal, jippi nu har jag två haha! På kvällen så såg vi filmen "monte carlo" med stjärnorna Selena Gomez, Leighton Meester(Blair från Gossip girl) och Katie Cassidy(tror hon också är från GG). Filmen var riktigt bra så jag rekommenderar den till er girls!

Lördag(idag):
Jag vaknade med att mitt öga gjorde ont om jag tittade åt något håll och upp och ner, och så har det varit hela dagen! Jag kan fortfarande bara titta rakt fram med det, får hoppas att det är bättre imorgon. På dagen så var jag och Alexander ut och skidade på åkern som vi har bredvid huset. Nu ikväll så har vi gjort läxor i 3 timmar och jag tog paus nu och började blogga! Jag börjar ju bli sjuk nu också, har feber skulle jag tro.
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?