Fyndade nothing in Vasa

2015



Ni missade väl inte att jag var på blogg.se framsidan idag? Det går inte att beskriva hur glad jag blev, tack! Men nu av någon anledning så är det borta,hah. 
 
Idag så åkte jag till Vasa för att köpa en skolbok och en färggladtröja till dagispraktiken, men böckerna var slut och hittade ingen tröja. Så jag mötte upp Alexander och vi for till Vörå. Så ikväll ska vi väl se någon film, någon som har nå bra tips?
 
 
 
 
Dagens outfit. Mössa-Gina tricot, Jacka- H&M, Jeans-Cubus, Skor-Puma
 
Idag så gav jag Alexander detta. Två halvor av ett hjärta med ingraverat namn och datumet när vi blev tillsammans. Jag har aldrig köpt ett sånt här förut för jag har aldrig varit säker på att det skulle hålla, men nu är jag så säker jag kan bli. Så det blev som en nyårs present, eller en tidig halvårsdags present. Vi har ett halvår den 15 Januari, jag borde ha sparat det tills det haha.  Det gick på 34 €
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?