Halvårsdag med Alexander

2015



Idag är det den 15 Januari så jag och Alexander har varit tillsammans i ett halvtår redan. Tiden går som vanligt jätte fort och jag ska berätta lite om honom.
 
A som person
Alexander har visat åt mig att han är en ärlig människa. Jag kan berätta allting åt honom och det stannar alltid hos honom. Han har aldrig höjt rösten åt mig, jag har t.o.m varit jätte elak en gång för att få honom att bli arg på mig. Men jag kan nog inte göra någonting, han blir aldrig arg på mig. Bara ledsen och besviken har jag sett honom. Det känns ju konstigt att han aldrig har höjt rösten men jag kan inte försöka få honom till det heller.  Men nu kom jag av mig, haha. Mina föräldrar är jätte glada att jag hittade mig Alexander, för han har gjort mig starkare och att må bättre. Utan Alexander så skulle jag inte klarat av skolan, stressen, kompisproblemen, träningen och framför allt ätstörningarna. Så ett stort tack till dig♥. Och jag älskar hundar och att resa, och han har uppfyllt det för mig. Så det har varit det bästa halvåret i hela mitt liv! 
 
Vår historia
Jag har känt Alexander i ungefär 2 år. Och vi lärde nog känner varandra tack vare Jannike. Jag såg ju innan honom som en helt normal kille, fast galen till 110 %, ganska snygg, någon som jag aldrig tänkte en enda tanke på att bli tillsammans med. Men sen träffades vi i ett disco tält vid Storberget i Vörå. Tack vare dig Emelie.N. Så vi hälsar glatt på varandra och dansar på skojj i grupp med några andra, sedan blir det bara jag och Alexander och han tittar på mig och lägger hans hand vid min kind och säger:
-Herregud vad vacker due.
Det var jätte gulligt! Vi går sedan handihand genom skogen och till en person som spydde och försökte hjälpa. Men vi råkar sedan titta varandra i ögonen och kysste varandra♥ That's my love story! Haha, har alltid velat ha en riktigt nice historia att berätta för barnen men well denhär får väl duga, haha!
Dagen efter var vi fast vid varandra och en vecka framåt, vi umgicks varje dag, simmade och åt glass. Så sen blev det vi två.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?