Jag kommer läsa mig tokig

2015



Halå i stugan! Dagarna framöver så kommer bestå av läsande,läsande och mera läsande. Eftersom jag ligger efter i en kurs i skolan så jag är jätte stressad över den för den är så himla viktig! Sen så har jag ju lånat twilight boken och gissa vem som inte ens har öppnat den? Jo jag. Så snart måste jag lämna tillbaka den så den måste jag börja läsa! Praktiken flöder på och yrkesprov kommer så småningom, jag har några svåra papper att kunna och vad jag ska utföra på dagiset så det måste jag läsa mycket på! Dessutom läser jag sagor på dagiset...
 
Vad blir det då? Jo, twilight boken på nästan 500 sidor, yrkesprovet och kurs i hälsokunskap! Jag ångrar att jag inte skaffat boken tidigare och börjat på med det men så kan det gå, jag tänker gå ner på knä och tacka min underbara smartass till pojkvän för att han hjälper mig med kursen när han kommer för annars skulle jag aldrig fixa den!♥ 
 
Läsa är brah! - Alexander
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?