6 Bekännelser

2015



 
1. Jag vill ha det som jag inte kan få, när jag kan få det så vill jag inte ha det. Om jag är i jobbet/skolan och längtar efter att få se på One Tree Hill så att det pirrar i magen, så vill jag inte se det mera när jag väl kommit hem.
 
2. Jag tröstäter aldrig, jag tror inte på sånt. Dessutom så kan jag inte äta när jag är ledsen, då har jag ingen matlust alls. Jag kan inte ens äta choklad.
 
3.Jag vill inte sticka ut. Jag måste alltid veta vad mina vänner ska ha på sig när det är t.ex. något evenemang, jag vill inte klä upp mig för mycket så att det drar uppmärksamhet.
 
4. Jag tål inte att var i mitt rum när det är ostädat. Alexander tycker att det är mysigt men jag kan inte vara i det om inte allting är på sin plats. 
 
5. Jag hatar att åka buss. Jag tycker att det är pinsamt, är rädd för att missa den och jag glömmer var jag ska stiga av.
 
6. På tal om glömma, jag har inget lokalsinne. Jag minns aldrig var någon bor, jag skulle aldrig hitta till Vasa fast jag har varit dit hur många gånger som helst och går i skola där haha.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?