Sommarens skönheter

2015



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sommarens skönheter är ju förstås blommorna, vi har så många olika växter i vår trädgård så jag gick ut och fotade några. Idag har det varit lika varmt som igår, har hunnit legat och solat efter jobbet dessutom.
 
Jag talade nyss med Alexander i telefon och vi talade om vad vi vill bli när vi blir stora, vilket vi snart är. Jag studerar ju till Närvårdare men ändå finns drömmen om att bli journalist kvar... Jag ångrar ju inte att jag började på närvårdar linjen för att allting som vi lär oss där hör till allmän bildningen tycker jag. Men även om jag vill ha ett jobb där jag får hjälpa människor så vill jag också ha kul utgående från min hobby att skriva. 
 
Jag har ett problem med att utveckla mitt skrivande... lathet. Jag är för lat för att komma igång, det går bara inte. Du råkar inte ha något botemedel?
 



Sarah

http://CheerSarah.devote.se

Fina bilder :)

Svar: tack! :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?