Vår 1-årsdag är här ♥

2015



↑ (Bilden är tagen andra dagen vi träffades, det är vår första bild tillsammans)↑
 (Denna bild är tagen i början av juni typ)
 
Idag är det exakt ett år sedan jag blev tillsammans med Alexander. Mina förra förhållanden har bara hållit i ett halvtår p.g.a. att vi inte kom överens. Men med Alexander så har allting gått så fort och smidigt. Alexander är en sån snäll person, en snygg omtänksam gentleman mot mig och det ger de största plussen. Sen så är han en duktig musiker också, både med instrument och rösten. Jag har aldrig planerat framtiden med någon annan förutom denhär pojken, så det ska bli kul att se hur länge vi faktiskt kommer överens med varandra. Det finns ju förstås ett "test" som kommer gratis till oss och det är militären. Alexander åker snart in dit och få se om vi blir så vana att vara bort från varandra så att vi inte behöver varandra mera? Vi får hoppas att det inte blir så ♥. Jag älskar dig Alexander, jag hoppas vi får en trevlig resa till Umeå imorgon så vi kan fira det lite. 
 
Tycker du att vi har förändrats under vårt år tillsammans?



Http://carroat.blogg.se

Grattis till er :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?