Lika som bär?

2015



Åh vad det är skönt att få bo hemma! Nu hinner jag träna, ta tag i mina hobbys, fundera på min framtid och vara med min lillasyster Victoria. Jag kom aldrig överens med min storasyster när jag var liten men jag och Victoria är som bästa vänner. Jag har aldrig förstått hur två systrar kan vara bästa vänner, men nu börjar jag ha det på klart. Jag gillar verkligen barn och jag vill inte missa några flera tillfällen i hennes liv där jag kan vara närvarande!
 
 
Är det bara jag eller är Victoria som en kopia av mig? Tycker ni att vi liknar eller är det bara jag? Det skiljer ju trots allt 7 år mellan oss men snart finns det ingen längd skillnad mera, haha!
 
BTW: Ni har väl inte missat att PLL is back on track? Första avsnittet av säsong 6 finns ute nu på swefilmer.com! 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?