Min första dröm om dig, dagen efter var grå och regnig

2015



Har tappat bloggsuget och jag tror ni förstår varför. Ingenting är som förut bland kompisarna. Jag hade aldrig kunnat tänka mig att en person som Anders skulle förlora livet, det är ännu väldigt ofattbart. Det har surrat i mitt huvud nu hela tiden och det är svårt att vara sig själv har jag märkt. Jag har fått humörsvängningar till max. Inte bara för att jag kände honom utan för alla mina vänner också kände honom (eftersom alla lider). De kvällar man brukar åka till Oravais för att umgås med Anders och resten av kompisarna, så kommer nu att bli ledsna kvällar sittandes vid hans grav.♥
 
Det som inte fick hända så har hänt, och med det här inlägget så vill jag också förmedla hur mycket jag respekterar och tänker på Anders familj, nära och kära. Tänk bara om Anders skulle ha sett hur fin hans begravning blev och hur ledsna alla är. Tänk om han skulle veta hur härlig person han var och hur glädjespridare han var i allas ögon. För några dagar sedan så hade jag en dröm om Anders, vi satt bredvid varande en jätte lång bussresa till Vörå skidcentrum där "Vörå gymnasiet" var. Han berättade att han saknade oss, men annars satt han bara och tittade ut genom bussfönstret...
 
¦ Alltså Anders jag var alltid så glad när du var ute, de fredagskvällarna som du inte var ute i Oravais så frågade jag efter dig men dina bästa vänner sade att du var i Vörå. fast jag blev alltid lika glad när du kom sent på kvällarna,men vem ska nu mäta sin längd med mig varje fredag och se vem som har växt om vem. Åh, vad jag saknar dig, det fanns fan ingen som du! Finns det verkligen ingenting man kan göra för att få tillbaka dig? ¦
 
♥Tack♥ för den tid jag har fått med dig Anders, jag kommer aldrig att glömma dig och du kommer få se dina vänner vid din grav oftare än du någonsin hade trott. Jag lovar, vi kommer fortfarande sitta hos dig medan du vilar i frid.
 
(Bloggningen kommer att variera så ni får bara titta in när ni har lust och se, jag har ledigt på onsdag och torsdag så då kan det komma in ett inlägg eller två(.*♥11 månader med Alexander idag♥*))
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?