Nya sportkläder - ökar motivationen

2015



Efter att jag såg på stafettkarnevalen i Helsingfors via yle.fi så blev jag riktigt sugen på att springa. Jag gjorde ihop ett collage med sportkläder från Nike.com, de har de snyggaste shortsen tycker jag. Det är shorts som jag funderar främst på att skaffa mig, men alla snygga sportshorts kostar över 20 € och jag tycker det är dyrt eftersom jag ändå inte kommer använda dem så mycket om jag köper. 
 
Jag har inte funnit inspirationen till att verkligen ta mig i kragen och börja springa ännu, men eftersom det står på min SummerToDoList så blir jag nog tvungen. Jag tror att om man köper nya snygga sportkläder så ökar motivationen till att börja träna. Så därför ska jag nog lägga pengar i ett par nya shorts, och dessa nike pro shortsen faller mig i smaken.
 
 
Nike sports
 

Nike sports bra, €36 / NIKE activewear shorts, €20 / Nike shoes, €72 / Nike hat, €20 / Nike hat, €22








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?