Angående katters minne...

2015



Det är faktiskt sorglit att berätta men vet ni hur snabbt er katt glömmer bort er? Jag har ju bott på internat nu i typ ett halvår och detta var den första helgen som jag har kommit hem som vanligt några helger i rad men katten kände inte igen mig. Jag har inte förändrat mig på något vis, men vår katt är så gullig så att hon kommer och pussar oss när hon kommer in i huset. Hon pussade alla andra förutom mig, hon gick sakta mot mig och gav mig en bitchig liten puss HAHA. Men det är faktiskt sorgligt för jag minns att jag ville hon skulle vara min katt när jag hämtade henne från Mathias. 
Jag blir jätte lätt förälskad i djur och det är så ledsamt att hon har glömt bort mig, om det nu inte råkar vara för någon annan anledning t.ex. jag luktade annorlunda. Nejmen det har sakta blivit såhär och det känns ju nästan som break-up av min lilla Lissie♥
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?