Säljer splitternya skor

2015



Hade en riktigt rolig natt med Emma i torsdas, haha! Vi spelade kort och bara skrattade, det slutade med att vi somnade 3 tiden och på köksbordet. Har bara spelat kort hela dagarna och det har faktiskt varit roligt. Försov oss lite i fredags och eftersom jag och Emma inte hade samma timme så kom jag mitt i matlagningen, haha lika bra det så slapp jag det. När jag mötte upp Alexander så hade jag fått två saker som jag hade beställt. 
Silver shampo från parfym.fi 18,90 € tror jag det var
Oäkta vita converse. Som ska säljas, eftersom storleken var för stor. Storleken är 38 och annons är inlagd på findit.fi. De är splitternya, endast provade. Länk för mera info och bilder:  http://www.findit.fi/sve/search/773473.htm
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?