Jag valde inte att leva.

2015



Det finns något som jag har börjat fundera på oftare och oftare, och det är "varför finns vi?". Vad är egentligen människans uppgift här på jorden? Är vi bara till för att döda djur för att få mat, varför har då djur fått ett liv och kan känna av smärta? Varför ska vissa djur vara försvarslösa, varför ska livet vara orättvist? Är männsikorna till för att hitta en annan männsika som de kan skapa kärlek med och sedan föra vidare generationen, men sen då? Ska det bara fortsätta så? Ska följande generationer också hitta en annan människa att föröka sig med som sedan kan föra vidare generationen igen? Det här får mig att tänka att livets mening lyder såhär
- Hitta en människa som du gillar, så att du kan föra vidare mänskligheten.
 
Vad gör detta för skillnad? LIV är oändligt i siffror, vi kan skapa hur många som helt utan att de tar slut. Vilket innebär att mänskligheten kommer att finnas i oändliga tider, om inte övernaturligheter inträffar. Är människorna menade för att bygga någonting, eller lever vi bara för nöjet? Lever vi bara för att få må bra av lycka? 
 
Alltså VARFÖR FINNS VI, kan ingen svara på dethär? Please feel me bros, but you won't för jag förstår inte heller riktigt vad jag menar, haha. Men ibland måste jag bara få skriva av mig av vad som ligger längst nere i min skalle, det börjar typ trycka uppåt och bara måste få frisk luft, haha you get it? Det kanske bara är jag som funderar på dethär, men jag känner mig värdelös i dethär livet. Jag känner mig helt onödig, men det behöver inte betyda att jag inte ska njuta av livet så länge jag lever. Jag valde inte att leva.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?